29 Kasım 2016 Salı

Motogezi 43

Bu gezi 19 haziran 2016 günü yapılmıştır
Birkaç gezi daha var böyle güncel olarak paylaşmadığım,onlarıda paylaştıktan sonra artık güncel olucam

Geçen hafta ve bu hafta sonu ardarda gezme fırsatım oldu
Bu mekanlara ilk defa gidiyorum içimde yeni yerler keşfetmenin mutluluğu

Misss gibi kokan ıhlamur ağaçları eşliğinde gezmenin tadı unutulamaz

Burası geçen hafta turladığım yer
280km


Maps





Bulgaristan sınırı
Asker yok karşıya geçebilirsiniz ama merkezede götürebilirler 






Bulgaristan






































Bu haftada kıyıköy'den dalış yapıp farklı arayışlar içerisindeydim
Maps

























Bu yoldan 2 sene önce yine geçmiştim
Ağaçtan tanıdım 










Kimseler yok,son geçen kaç sene önce geçti kimbilir 





Böyle büyüleyici devasal bir alanda tek başınıza olduğunuzu düşünün



Orman içerisinde doğan tatlı su kaynağı denize dökülmekte






Motoru görebilen 










Yolu gören 









Kısa bir manzara molasından ardından ,bir güne sığdırdığım 320kmyi evimde sağ sağlim sonlandırdım
Darısı sizin başınıza 




2 yorum:

d.m.t dedi ki...

Tek başınıza korkmuyor musunuz? Ne çok yol varmış.. ormanın içinde başım döndü vallahi. Beni diğer sokakta bıraksan evin yolunu zor bulurum maşallah size. Motor bende almak istedim arabanın altına girerim diye izin vermiyorlar. Zaten kadın başıma gezemem sizin gibi. Orada bir iskelet var dinazor gibi neyin iskeletidir acaba?

Oyunageldim dedi ki...

Kafa dengi insan bulmak zor,yalnız başına daha güzel oluyor,istediğim yerde durup istediğim gibi gezebiliyorum, muhalefet yapan yok :)

Zaten böyle yerlere gidebilecek kişi sayısının az olmasındanda biraz şanslıyım,yalnızlığın huzurunu yakalayınca insan kolay kolay bırakamıyor.


O gördüğümüz yunus balığı,oraya nasıl geldi bilmiyorum

Motor iyidir ama şehir içi acemi için tehlikeli olur,yavaş yavaş uygun mekanlarda alıştırma yapılmalı