9 Aralık 2016 Cuma

Motogezi 45 Kapıdağı yarımadası



Maps

Kurban bayramında tekrar gitmek kısmet olmuştu,5 gün 4 gece doyasıya gezi ve kamp
Fakat fotoğraf dışında çevreye daha iyi odaklanabilmek için video çekimi yapmadım

Bu geçen sene yaptığım videodur
Fotoğraflar ve gezi ize bu seneki kurban bayramı tatilinden




Gelibolu _ Lapseki kalmasın



Edincikte
Burayı çok sevdim ,ismininde bunda cazibesi var
Özellikle (elit) zeytin çiçeği kolonyası en kıral parfüme taş çıkartır




Alttaki şahsı tnımıyorum :)










Zeytin ağaçlarının gölgesinde sabah kahvaltısı
Birazdan benzinimi alıp Erdek sırtlarındaki zirveye ulaşmaya çalışacağım







Kestaneler yeni yeni olmaya başlamıştı




Benzinimi alıp ormana vuruyorum kendimi
Gittikçe gitmek istiyorum keşke kaybolabilsem
Sadece bir domuz gördüm,oda arkadan,sallaya sallaya kaçıyordu

Aşağısı Erdek





Bu yolun devamı Turanlar köyüne iniyor
Ama bu kadar kısa zamanda medeniyete geri dönmeye niyetim yok
Benzinim var yiyecek var bitene kadar devam













Galiba buna benzer bir rota oluşturdum





Sayısız yalnış orman yoluna girdim ama keyifliydi
En sonunda kapıdağın diğer yanına ulaşabildim







Suyu hala unutamıyorum,sakin ve sıcak 






Benim mekan burası






Bence iş görür 



Ballıpınarda bulunan Manastır



Ballıpınar






Kestanelik
Buranın manzarası çok hoşuma gitti ve geceyi burada geçiriyorum










Çocukluğum çok güzel geçti benim elimde sapan dere tepe gezip vurmadığımız kuş kırmadığımız cam kalmazdı
Demekki benim pisikolojiyi anlamak için derinlere inmek lazım
Çocuk olmak







Kıskandım doğrusu,köylüler nasılda sosyal
Bizim buralarda olsalan birbirlerinin kuyularını kazarlardı
Bulunduğum yerden her yere hakimim 




Bütün gece bu manzara karşımdaydı



Ve sabah



Yola devam






Maps



Hangi pisikopat evi bu duruma getirmiş



Bu şiir defterini anlatan bina görüntüsünden sonra Edincikten zeytin yağımı alıp
Saros Gökçetepe yolunu tutuyorum




Niyetim bir gecede burada kalmak




Bundan sonra gezilerimi ay tutulmasına denk getirmeye çalışacağım


Biraz ani oldu ama

Bittiiii


Hiç yorum yok: