25 Mart 2013 Pazartesi

Küçük karavan YUMU (bölüm 3)

Çamurlukların imalatı,karavan onlarsız biraz çıplak duruyor
Önce ayar sonra boya...

  

  

   

   

    

Tamponları biraz daha uzun tutsaydım uçardı herhalde  :)
  Yaptığım denge ayaklarının maaşallahı var, çok sağlam olmuş römork tekerler olmadan ayakta durabiliyor,lastik patladığında krikoya gerek kalmayacak  :D   

  

    
   

   

Birazda ek yerlerinin hem sızdırmazlığını sağlamak hemde güzel bir görünüm sağlamaya geldi
  Önce boya daha sonrada altına silikon sıkıp paslanmaz vida ile yerine montajladım    

   

    

   

   

 

     
 

  

    

   


 Dün ve bugün hava çok güzeldi biraz çalışma imkan buldum,biraz makyaj birazda gerekli olan işlerle devam ettim
Römork yandan çok sade bir gürünüme sahipti,kendimce bir maskeleme tasarladım,güzelde oldu gibi

  
   
  
Jantlar 2 mm ile kurtarmıyordu,yani bijonlar tam oturmuyordu,bu yüzden başka jant takmak zorunda kaldım,değiştirmişkende!!!
Bir çift çıkma Honda jantı,biraz zımpara biraz boya ile yeni gibi oldu

  
Stickerlerim geldi,onları yurtdışından almak zorunda kaldım,çünkü böyle manzaralı be bu ebatlarda olanlarını ülkemizde bulamadım
Yüksek çözünürlüklü olarak nette fotoğraflarını aradım yine yok,bulsaydım burada yaptırabilirdim,Ama geldikleri gibi ilk işim fotolarını çekmek oldu,şimdi istediğim zaman aynilerinden yaptırabilirim,14Mp yeterlidir herhalde :D
Bizde Hep alev türü desenler  ;D ,aslında alıp onlardanmı koysaydım :D

   
  
  
 
Buda maskot,römorku o koruyacak :)   

  
   
Ve dış aydınlatma ve park lambaları, hepsi led olacak
 
 
  
   
Park lambalarını çift taraflı bant ile yapıştırdım,çok kuvvetli

   
   
   
   

bu sıralar römorkun tesisatı ile başım dertte,hiç zevkli bir şey değilmiş  :) ,geçmişte annelerimizin ninelerimizin yumak yapmak için kollarımıza doladığı iplik çileleri gibi oldu ortalık :)
    Birazda arka kapağın amortisör ve menteşeleri ile uğraştım,forumda bazı abilerimin kullandığı kartal bagaj amortisörleri bana az gelicek gibi,şimdilik taktım ama iç kontraplaktan sonra tartmıyacaklar herhalde

  
  

  
  
Bu arada arka kapak kilidinide taktım,Magrus :)   

   
Çamurluın üzerine sıfır 80 kalınlığında paslanmaz bir saç kestirdim,bizim iş yaptığımız kesim bükümcü verdi,ama ancak çamurluk üzerlerine yetti,eski bir müşterisinden kalmaymış
  Tamponların üzerinide bu saçtan kaplamayı düşündüm ama fiyatının 245 dolar olduğunu duyunca,göze hoş görünmeyeceği düşüncesi aklımda beliriverdi ;D

 
  
   
Tampon üzerleri için DİAMONT desen alüminyum var ondan koymayı düşünüyorum ama yakınımda hiçbiryerde bulamadım bu desenden,hep ÇETA adı veriler başka bir desen mevcut heryerde
Tamponların üzerinede koymuş olsaydım,yani paslanmaz yetmiş olsaydı görüntü böyle olacaktı >:(   

   
Biraz tampon ve kilitlerle uğraştım,
Şu ufacık kilidi tr de bulamadım desem ??? ,kalenin ana bayiine gittim yine yok,yada bana stokla işi olmayan iş yerlerimi denk geliyor
Bu kilit topuz şeklinde oda kapılarının kilitlerinden,ama her ne hikmetse kilit olarak değilde komple olarak satılıyor,topuzlu kilit kullanıyorsanız,sakın ola ki kapınızın dili bozulmasın,komple almak zorundasınız  :-\ ,
  İngiliz ebayından iki adet 15 tl gibi komik bir rakama,3 gün içerisinde kapıma kadar geldi

   
Ve park lambalarım,tam bir trailer oldu şimdi :)   

  
  
Kaplamadan önceki son rütuşlar   

  
Stop lambalarım kanguruların diyarından :D   

   


Hiç yorum yok: