9 Mayıs 2014 Cuma

Motogezi 13.(Moto trekking)

Bu hafta sonu tam 260 km yol yapmışım,Kırklareli tarafında monopetra kayalıkları adında güzel bir yer vardı
amacım oraya ulaşmaktı,gezdim durdum koskoca ormanda ufacık kayalıkları bulamadım

Birdahaki sefere kısmetse deyip biraz ormanda turladım,ağaçlardaki yapraklar yeni açmaya başlamış,olabilecekleri en güzel renkteydiler

Bizim buralar Hayrabolu yakınları,Lahana köyü




Bu adamı tanımıyorum,yol kenarında dikiliyordu




Kapıya polis dikmişler


















Orman başladı









Motorum tiiii nerede






Geçen hafta çamurdan motoru yan ayaklığa zor alıyordum,
Bu hafta hazırlıklıyım,yere sağlam basıyorum







Benden başka kimse yok (deli yok)
Sadece kuş sesleri




Biraz atıştırmaca,ev böreği gibisi yok




Yakında bir yerleşimde yok









Hava yağdı yağacak,ortam bu yüzden biraz karanlık birde ormanda tek başına olunca yusuf yusuf










Bağzen aksilikler olmuyor değil



Ooooh miss!



Yol yok malesef,bayağı bir zor oldu buraya ulaşmam,kan ter






Yanımda bir yol arkadaş olsaydı herhalde gezinin bu noktasında ipleri koparırdı
Buraya kadar gelirmiydi onuda düşünmek lazım







Geziyi yarıda kesip yakıt almak için Demirköye indim
Birazda Canga çekti canım




Daha sonra kaldığım yerden devam ettim



Biraz abartmış olabilirim



Motor ayakta durmuyor,motoru tutayım derken kask yuvarlanıp gitti Foto makineyi yere bıraktım,üzerinede yağmur
















Yol çalışmasında çalışan arkadaşlar,Sağolsunlar kayalıkları bulmam için bana yardımcı olmaya çalıştılar
Ama maalesef saat geç oldu,yağmur geliyor geri dönme vakti







Geri dönüş yolu (120km) boyunca yağmur hiç dinmedi,kulaklarımdaki silikon tıkaçlar sayesinde 80-100 km hızlarda seyredebildim
Gerçekten büyük konfor sunuyor,Rüzgar sesi minimumda,çevre şartlarından etkilenmiyorsunuz
Yağmur altında 100cc cub'umla kamyon ve arabaları sollarken bana öylece bakmaları hoşumada gitmedide değil

Ama yeni aldığım 3M 1100 isimli kulak tıkaçlarını silikon tıkaçlardan daha başarılı bulduğumu belirtmeliyim
Kısmetse onları birdahaki gezide kullanıcam

Hiç yorum yok: