Geçen hafta malum bir iş için İstanbula gittiğimden gezememiştim
Ama bu hafta acısını çıkardım sabah 9 akşam 9 mesaisi olarak tam 340 km yol yapmışım
Biraz yordu beni fakat yeni keşfetmeye başladığım kulak tıkaçları bu yorgunluğu minimuma indiriyor (3m 1100)
Denemeyenlere duyrulur













Meriç nehri boyuna inmek için iki denemem oldu,ilkinde asker önümü kesti ve izin kağıdımı sordu,
eee gösteremeyincede yasssak kardeşim dedi yolladı,merkezlerine gidip nöbetçi assubaydan izin istedim oda olmaz dedi




Başımı öne eğip ayrıldım oradan,5-10 km öteden daldım nehir boyuna
Ama ileride yine asker durdurdu,yasak bölge dedi,ve gösterdiği yerden dışarı çıkmamı istedi
İşte gösterdiği yol







Bende ceketimi alıp Enez'in yolunu tuttum



Çeltik kurutma makineleri









Bu arkadaşlarada ipsala sınır kapısına yakınken rastladım, Yunandan geliyorlar
Daha cafcaflıları vardı fakat,foto çekmeye yetişemedim










Bu elemanlarda sıralarını bekliyor,biryerlerde HARLEY partisi var herhalde
















Bunun cc'si daha güzel
Lazer yardımı ile arazi çeltik ekimine hazır hale getiriliyor




Çoook su lazım çoook



Tom Cruise neler teklif ettide bu pozu vermedim,hepsi sizler için
Top Gun poh yesin










Ve Enez'deyim,şehir içini es geçiyorum




Biraz mola



Bunu hep yapmak istemişimdir
Ayaklığın iş yapacağınıda sanmam













Bu sene bereket yağıyor,bir aylık bir süredir yağmur hep var









Misgibi çam kokusu












Bu pozu çok sevdim












Nazar değdi,ön teker kuma kapıldı ve yerdeyim
Motordada bendede ufak birkaç sıyrık







Biraz sürüklenmişim



Ama durmak yok



















Gözdeyi tanımam







Yavaştan geri dönüş






Düştüğüm zaman bu lastiklerden kurtulmam gerektiğini anladım,kum ve çamurda asfalt lastiği çok tehlike oluşturuyor
Lastiklerin siparişini verdim,biraz dişliler
Ama sınırlarımı bildikten sonra sorun olacağını sanmıyorum
Kötü yanı virajlarda artık dizimi yere değdiremiycek olmam