14 Haziran 2014 Cumartesi

Motogezi 16 (Sergen)

Anladığınız Sergen değil
Kırklareli Sergen

Malum işler dolayısı ile üç haftadır gezemiyor,bu hafta şeytanın ayağını kırıp vurdum kendimi Longoz ormanlarına
Çok keyfli bir gezi oldu,patika yolları gps göstermediğinden bu sefer telefonumda yazılımı bulunan Google maaps tan yardım aldım
Yol tarifini alırken araba yerine yürüyüşü işaretleyince tam benlik bir güzelgah çıktı




Çeltik tarlasında çalışan biri,herhalde gübre serpiyor




Buda Süne









Rüzgara rağmen iyi yakalamışım






Vay çobanım vay
Trakyada çoban bulmak zorlaştı el üzerinde tutmak lazım













Ne yapıyor bunlar,yoksa ben benimi!






Sanırım bu modelin peşindeler SAĞDAKİNİN












Ormana yaklaşıyorum












Birkaç makro






Sergen göründü,ben görmeyeli bayağı değişmiş Sergen












Tabelalara dikkat edin ben sağdan gittim



Bu makine bu monopot'a biraz ağır gibi









Ormanda ilk defa bir erik ağacına rast geliyorum






Dere kenarı,susayan sadece ben değilmişim









Yılandan korkmam Yalandan korktuğum kadar



Yılan nasıl çağrılır,gel pisi pisi



Birazdaha yukarı












Ohhh ne güzel



Ormancı herhalde buralara benim gibi avanakların çıkabileceğini hesab edememiş



Varmı gezmek isteyen
Kimsecikler yok sadece kuş sesleri













Karnım acıktı gezerken biraz mola zamanı






Ayıpmı ediyorum bilmem




Siz siz olun üzerlerine içeriğini belli eden yazı yazın
Benim gibi çay suyuna yağ,tavayada su eklerken kendinizi buluverirsiniz




Yumurtaları iyiki crebimde taşımışım 100 kmye yakın yol gitmeme rağmen tek bir zaiyat yok
Hemide pantolonun ön cebinde
















Birazda kahve keyfi
Buradan güneşi görmek zor,yaklaşık yarım saattir gün yüzü görmeden yolculuk yaptım,birazda soğuk




Seviyorum bu yılanları,gel pisi pisi












İşte Googlenin güzelliği,
Birde GPS programI çıkarsa hiç sanmıyorumki karşısında bir rakip durabilsin










Ve medeniyet






Bunu buraya atan şer....,,,,!!?
Sizde sövün













Ve geri geldiğim nokta
Sağdan gittim soldan döndüm
Bir kaybolamadımya ona yanarım




Dönüş



Gündüz ay keyfi,



Toplam 210 km yol yapmışım,motoru benzin istasyonuna çektiğimde 19 tl lik yakıt aldı (yedek pet şişe ile beraber)
Havanın rüzgarlı oluşunu,kattettiğim arazi yapısı ve yeni kullanmaya başladığım dişli lastikleride hesaba katarsak
Çok yakmış

.
.
.

Hiç yorum yok: