Bu gezi geçtiğimiz pazar gününe ait,hiçbir gezimde bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum
225 km yol gitmişim toplasam yarı yarıya stabilize ve asfalttır
Yakıt olarak geçen haftanın ayni değerlerini yaktı motorum,hemide o kadar zorlamama rağmen
225 km 21 tl ,,,,,,100 km'de 1,761006289308176 litre


Maps linki filan yok size,burası bana özel

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <

Çiftçimiz artık meganlarla tarlaya gider oldu















Kestirmeden gitmek istiyorum
Bu google maaps'ın yürüyüş modu motorlar için çok ideal,fazla km yapmak yok,direkt hedef










Dakika bir gol 1 ,toprak yol kullanmanın bağzı sorunlarıda olmuyor değil




Neyseki hava filtremiz yukarıda



Buradaki gündöndüler çoktan boy atmış,bizim çevrede ise yağmurlardan dolayı daha yeni ekilmekte



Biraz soluklanayım şurada,ciğerlere kadar



Böyle giderse GPS satılığa çıkacak,navigasyondan daha kullanışlı









Bayağı tatlıydılar,helal et dayı






Kömür köyü geçtim,cehennem şelalelerini aramaktayım
Allahım kim koymuş bu ismi,mekanı ararken tırs tırs !










Yol nerede !Şuralarda biryerdeydi







Fotoğraflar belki anlatamıyor ama çok dik,motoru bu zeminde zaptetmekte zor iş






Güzelgah yeniden değişti,nerede bu şelale



Sıcak ter,bunları çıkarınca dünya varmış



Burada motoru bırakmak durumundayım,birazdaha aşağı inersem,motoru almak için helikopter lazım
Biraz dinlensin




Zaten bu taraftada şelale yokmuş









Gidelim Küheylan...



Varmısın yarışa,birde Erol taş gülüşü patlattımmı






Az önce en alçak seviyedeydim,şimdide zirvede
Bu hava değişimi vuracak beni













Şimdide başka bir noktadan derenin yanına iniyorum
















Kavrulmanın yanında biraz beynimde sulanmış




Biraz soğukmu ne!













İnsan varlığına ait tek bir işaret yok










Suyumda bitmişti bu kaynak su ihtiyacıma iyi geldi,buz gibi



Amozonlarda yeni keşfedilmiş bir yer gibi
ama az yol tepmedim buraya kadar...






















Bu yorgunluğun üzerine o kadar acıkmışımki anlatamam
Böyle bir ortamda insanın yedikçe yiyesi geliyor







Çayımıda içtikten sonra
geri dönüş




Koyun 2 sinemalarda












Bütün günün yorgunluğu yetmemiş gibi giriyorum dar bir patikaya
Acep nereye çıkar




Şu çıktığım yola bakılırsa çoban hayvanlarını sokmaz








Birgün dalıyorum derin bir uykuya
aslında daldığım derin bir deniz
konuşuyorum bilmeden
ve bir balık geçiyor tam yanımdan
ve ben balık oluyorum

Engin denizlerde yol alıyorum
rengarenk balık sürülerinin içinden geçiyorum
ve yükseliyorum semaya
tam atlayacagım bir yunus edasında
bir kuş geçiyor üstümden
ve ben bir kuş oluyorum

Uçuyorum uçsuz bucaksız gökyüzünde
yüksek dağların zirvesindeyim
ve dokunulmaz bulutlarda kocaman delikler açıyorum
ve bulut oluyorum çok geçmeden

Ne mutluyum ağlayacak kadar ne de üzgün ama ağlıyorum durmadan
ve kendimden bir damla oluyorum düşüyorum yeryüzüne
bir agacın üzerindeyim ve ağacım farkında olmadan

Bedenimin her zerresinde hissediyorum topragı ve havayı
ve bir rüzgar esiyor...
sanki alıp göturuyor benliğimi
ve rüzgarım artık

Esiyorum uzak diyarlara
özgürüm yolumu kesen hiçbir engel yok
ama zamana karşı koyamıyorum
geçiyor hesapsızca
ve zaman oluyorum...