4 Temmuz 2014 Cuma

Motogezi 19 (Kıyıköy~Kışlacık)

Geçtiğimiz hafta sonu 300km ye yakın yol yapmışım,hafta sonları dinlenmek bir yana + mesai gibi geliyor bana ama güzel bir mesai
Cumartesi motoru adamakıllı yükledim,baltamda dahil planda bir gecelik kampta vardı,yumurtalarıda unutmadım

Bu geziyi Adanadaki kayınvalideme ,İzmitte askerliğini yapan küçük Ahmede ,bu akşam zifaf gecesini yaşayacak olan sütçünün oğlu Murada
  ve bu geziyi okuyan tüm üyelere gelsin

Not:Sucuklu yumurta fanetikleri,29'uncu fotoğraf

Yürü küheylan gidelim...




Herhalde meyve ağaçlarını aşırı sıcaktan korumak için






Buğday mevsimi tamamlanmak üzere



Saray'ın biraz ötesi




Görmeden hayatta edemem









Neymiş burası böyle,çok hoşuma gitti doğrusu şiir gibi




Kıyıköye doğru devam












Kıyıköy plajı,rüzgar ve dalga çok










Daha ötesi,Kastro tarafları







İzinsiz oluyor ama,koymadan edemedim




Bu tarafada rüzgar enerjileri kurulmakta,
Rüzgar enerjilerinin boyutundan ürken ben bu vinci görünce







Bulunduğum yere motoru getirmek zor,önce keşif



Kamp yeri artık belli







Kimsecikler yok bir ben birde Yusuf Yusuf






Hava kararmadan







Ve sucuklu yumurtan,ayriyetten içerisinde yeşil biber ve tuzda mevcut
Oraya bir puan daha yazmanızı reca edecem,dört sağlam yumurta!




Karanlık basmadan birkaç tur













Tabelayı çevirip okuyamadım,iyide oldu kesin girmek yasaktır



Suyumda var şükür



Gelsin çaylar kahveler



Birazda ışık oyunları















Ve yatma vakti



Gece dalga sesleri uyutmayınca,motor kullanırken taktığım kulak tıkaçlarını kullandım,miss
Ormanda tek başımayım birde kulak tıkacı,şu rahatlığa bak,sıyırma arefesinde miyim neyim




Ve sabah













Şu karşıda koşan benim,otomatik çekimin 10 saniyesinde birkaç yüz metre koşasım geldi









Öyle bir yere çadır kurmuşumki bazen yerini unutuyorum













Öğlen oldu,ormandan ormandan,kıyıdan kıyıdan eskiden asfaltmı vardı












Hey Allahım







Bu kadarda engelli olmazki arkadaş,nebir çoban ne bir insan












Google maaps ile yol alıyorum bu aralar
Ama sürprizleride olmuyor değil,olsa ne yazar










Zorlu geçiyor yolculuk


















10-12 si olan






Az aramadım seni,sen gel en uzak yerde karşıma çık










Aaaa Wilson








Buraya kim getirip ne amaçla çakmış bunu arkadaş,bu kaya matkapsızda delinmezki







Artık bir yol arkadaşım var,itiraz eden türdende değil,hep memnun







Heryer ıhlamur ağacı,gezerken mis gibi kokmakta









Herhalde bu yolu şimdiye kadar kullanan olmamış



Maps ta bir yol görüyorum denize doğru inen






İn in bir yere kadar,bundan sonrasına motor gitmiyor,yürüyerek devam ettimki
Bir dere yatağı,motor imkanı yok geçemez,o kadar yolu ve engeli tekrardan teptim,kan ter içerisinde







Bunlar ne domuz avı içinmi






Birgün böyle olacağı belliydi zaten

Nerede şu çıplaklar kampı Erkeksiz olanı







Böyle gezi arkadaşına canım kurban,hep neşeli,herşeye evet diyen manalı bakış
Gidelim Wilson










Orman içerisinde ne kadar çok yol gelmişim,rüzgar enerjileri nerede kalmış






Dönme vakti



Buda rüzgar enerjisinin bir başka çeşidi







Biraz tozlanmışız...




1 yorum:

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Tebrik ederim, zahmetli ama çok keyifli bir yolculuk olmuş gibi :)

YBR 125
2009 City