9 Temmuz 2014 Çarşamba

Motogezi 20 (İbrice~Gökçetepe civarı)

Durmak yok,gezmek gibiside yok
Bu hafta kendimce çıtayı biraz alçaltıp dinlenerek geçirmekti amacım,herhalde bu sefer başardım

Trakyanın Saros körfezine bakan kıyısındaydım bu sefer,bu cümle karışık oldu gibi
200 kmyi geçtim sanırım ,bir gece kalıp geri döndüm,ormanıyla deniziyle gerçekten güzel yerler

Bir Egedeyim,bir Karadenizde ,Birde Marmara vardı değilmi güzel marmara

Unutmadan,ön amortisörümün çapı 26mm boyuda 45cm gibi,bunun 50cm olanını bulabilirmiyim

İlk önce yan çantalarımın desteklerinde biraz değişiklik yaptım,on nomero oldu






Edirne Çanakkale yolu















Bu bitkiyi tanıyan varmı?
Nedir bu arkadaş,adam tarla yapmış









Motor tiiii nerede






Düşmeye ramak kala



Mecidiye barajı






Son durak deniz






Biryerde zirvedeyim fakat neresi
Toprak yol olsunda neresi olursa olsun









Kotradakileri çekmeyelim ayıp olmasın



Deniz kıyısına inen tüm yollar kazılmış,taaa ibriceden Gökçetepeye kadar
İyimi kötümü tam olarak düşünemesemde,pis insanlar için iyi bizler için kötü maalesef



Hokus pokus
Bu kadar kolay değil,ter çıktı,neredenmi































Patatizimiz de kaynıyor,patates değil ha,tiz



















Bakmayın böyle durduğuna
Arkadan biri geldiğinde kaçırmaya hazır



Saat 1.00 yatma vakti



Ohhh be sabah oldu,işte gezilerin ,kamp zamanınız en güzel anı






Galiba bununla Kılıç balığı avlanıyor,tabii şimdi değil gibi






Böylesi kötü olmuşta diyemem aslında, kimseler yok


















Yalnız bu ağaçların hepsinde hastalık var gibi,kurumakta yapraklarını dökmekteler









Kayanın ortasında bir ağaç


















Birdahaki sefere kazma kürek ile gelicem






Motorun gövdesi oturunca dişli teker fayda etmiyor
Daha önceki gezilerimdede yaşamıştım böyle durumlar
Şimdi neden uzun amortisör istediğim anlaşılmıştır umarım












Kadıköy barajı













,
,

Hiç yorum yok: