2 Ağustos 2015 Pazar

Motogezi 32

Bu gezi 17 mayıs 2015 günü gerçekleşmiştir

 Günler çok çabuk geçer oldu,çalışmaktan baharı yaşayamadım doğru dürüst

Geçen hafta sonu yaptığım gezidir,284 kilometreyi tekrar bir güne sığdırabildim
İnadına Kırklareli inadına Longoz
Ağaçlar elbiselerini kuşanmış parfümlerini sürünmüş


Maps




 

Senelerdir ayni durumda,kimsecikler yok en sonunda ben taşınıcam
















































Orman kaçkını















Burada benim kafada biri varmış




Domuzlar az karıştırmamış,toprak hala nemli















Her adımını gezmek istiyorum buraların












Her yol Sergene çıkar
Sergen barajı




Vindovz'larınıza arka plan
Ağacıda siz çiziverin













.
.
.

2 yorum:

Karman Çorman dedi ki...

Çok güzel geziyorsunuz hocam takipteyim :)

Oyunageldim dedi ki...

Fırsatları değerlendirmek lazım,yarın ne olacağı belli olmaz :)