27 Ağustos 2015 Perşembe

Motogezi 34

Bu gezi 




Kömürköyde iki katlı kerpiç bir ev
Bu evlerin sıva yapılmamasının nedenini yapının temelini oluşturan ağaçların çürüme olasılığını engellemek amaçlı olduğunu duymuştum






Hopla güzel çekirge


Kıyıköye girmeden soldaki toprak yola daldım,amacım oradaki baraj çevresini görüp yoluma oradan devam etmek






Rahatım padişahta yok




Su










Biraz tarz değişikliği









Sabah kahvaltısı



Kahvaltıdan sonra bana yol göründü,saat 10 gibi






Hava çok sıcaktı bu zavallımda tepeden aşağı inmiş toprağı eşeleyip gölgesine sığınmış
Bu yoldan kendi imkanlarıylada çıkamayacağından ağaçlık bir alana götürdüm
Çok tırmalıyor o yüzden ters koymak zorunda kaldım ,bir dk'ka bile sürmedi



















Orman içinde boş bir ev
Merak iyidir






Öyle bir yere girdimki beni imkanı yok kimse bulamaz
Mapstan gördüğüm kadarı ile aşağıda bir koy var






Benden başkada kimse yok






Biraz su yüzü gördükten sonra yola devam
bu arada burası Karadeniz










Şu ufacık pistonun yaptığına bak
Beni götürmediği yer kalmadı









Burası zıpkıncının yeri,çevrede bildiğim en iyi restaurand burası


Yorgunluk kahvesi iyi gider






Maalesef bu son kare ile gezimi noktaladım
120 km sonrada kazasız belasız evime ulaşabildim


 

Hiç yorum yok: