1 Eylül 2015 Salı

Motogezi 35

Bu gezi 12.07.2015 tarihinde gerçekleşmiştir

Aslında artık marmara ve sarosta gezmeyi düşünüyordum ama hava çok sıcak olunca tekrar Longozun serinliğinde buldum kendimi
Kırklarelinin Küçükyayla köyünden başlayıp Sergen'e kadar indim

Geçen senede bu geziyi yapmış ve çok hoşuma gitmişti

Bu gezi İzmirlilere gelsin









    




Bizim çevre köylerden biri saat 10 gibiymiş







Muratlı üzerinden gittim çünkü yeni telefonumu eski sahibinden almam gerekti



Kaynak yok hep perçin
Umarım bu perçinleri zannettiğim gibi çakmamışlardır







Sıcaaaak



Bu lastikte var bir or..
Benzinlikte havasını tamamlayıp yola çıktım,herhalde saatteydi problem,sibobu kontrol etmiştim sorun yoktu
Hava 10'a düşmüş,30'a tamamlayıp tekrar düştüm yola ve gezi boyunca hiç sorun çıkarmadı

Küçük diye umursamadığımız bisiklet pompası,boyu değil işlevi




Eski yokmu



Biraz yükseldim,biraz sonrada alçalıcam
Vize sırtları




Küçükyayla köyü






Bu yolları safalta değişmem,ıssız ve trafik sıkıntısı yok






Şu koskoca yerde benim gibi düşünebilen tek bir canlı yok
Benim durumumda tarşılırya










Hertarafta hayvanların ayak izleri









Bazen sınırları bilmek lazım
Geriyeee dön




Şu anda bulunduğum yeri ender kişilerin bildiğini zannediyorum
Belli bir yere kadar motorla ondan sonra yayan
Motorla ulaştığım yerde dahil yol yok







Aç ayı oynamaz





Biraz serinledikten sonra geri dönüş







Bayramda inşallah başka geziler olucak

Hiç yorum yok: