12 Eylül 2015 Cumartesi

Motogezi 36 (Kapıdağ Yarımadası)

Bu gezi 25-26-27-28 Temmuz 2015 tarihlerinde gerçekleşmiştir

Hep trakya trakya bunalım geçirtti sonunda buralarada gitmek kısmet oldu

Bayramın ikinci günü bütün ihtiyaçlarımı alıp çıktım yola,sanarsınızki dünyayı turlayıp gelicem
Oysaki 2 yada 3 gün konaklayıp dönmekti planım,öylede oldu

Erdeğin çok güzel bir iklimi var heryer zeytin ağacı yüksek tepeler deseniz mis gibi bitki kokuları ile bezenmiş
Orman deseniz kimsecikler yok herkes deniz peşinde,benim gibi orman adamını saymazsak


1080 tam ekran iyidir



Koru dağı inişi,Gelibolu yolu




Sıcaaak



Şu ufacık piston beni karşı tepelere götürecek



Erdek girişi



Ocaklar ,ben ise hep tepelerde



Burası Narlı yakınları,gece burada kaldım
Gün batımı ve soğuk birşeyler iyi gider






Mis mis,ama biber harbi acıydı ertesi gün tesirini daha iyi anladım



Bu sene ağaçlar çok bereketli







Şu bulutların yanına gitmeyio kadar istedimki,Erdek tarafından belkiymiş







Turanlar Köyü


Ohh mis


Karşısı Marmara adası










Biraz içerilere girelim












Tıssss








Kestaneler olmaya başlamış




Ormanlı köyünden daldım içeri bakalım neler görüceğiz







Hiç yabancılık çekmedim sanki trakya
Erdekten çıkmadan yedek benzinimi almıştım (1.5 litre) bu yüzden hiçbir çekincem yok




Acı


Buradayım
Telefonu değiştirince maps'taki görünümümde değişti







Bayağı yüksekteyim ve kimseler yok,sadece motorun bazen motorun dahi geçemeyeceği yollar
Dağa tırmanıyorum




Deniz çoook uzaklarda kaldı



Ayak takmak lazım bu motora keçi ayağı




Şuradan bir geçişim vardıki Yusuf Yusuf,bu arada bende Yusuf
Kameranın i.neliği tuttu kayıt yapmamış




Anlayınki neredeysem hurdacılar bile bunu alıp götürememiş






Çikolatam erimişti ama soğuk su iyi geldi



Vayyy,maps bu görüntüyü herhalde kışın almış












Ve çıka çıka nereye geldim






Geriye dönüp birazda Ormanlı manzarası aldım






Sonra tekrar geri Kamp zamanı
Burası Of çayın sahibi olduğu çiftliğin yakını




Bu arada boş değilim









Ulu manitu aşkına



Korku filmi gibi



Ve sabah karga b.kunu yemeden tekrar yola
Ne b.ku daha kalkmamıştır bile




Kararlıyım bu adayı çevreleme dolaşıp Erdekte çorba içmek
Ama hesap uymadı çikolataya devam
Karşısı Ballıpınar




Ballıpınarı az bir geçmiştimki tepede bulunan bulutun cazibesine kapıldım
Başladım tırmanmaya,hemde ne tırmanma,1. viteste bile çoook zor









Ne manzara arkidaş















Gidiyorum durmadan
Yeterki yol olsun
Hemde toprak
Tozunu bırakayım arkamda
Yeterki toprak olsun







Dalyan'a kadar bu yolu kullandım hiç bilmediğim
Yeterki keşfetmek olsun,doğa olsun




Ve geri dönüş
Lapsekiye doğru yaklaşırken sağımda şeftali ağaçları uzanmakta,
Öyle böyle değil gözünün alabildiğince
Belki başka meyvelerde vardır ama benim gördüklerim şef-ta-li







Bu fotoyla geziyi noktalamış oldum
Biraz uzun oldu ama ancak bu kadar kısaltabildim
Git gel 700 km
Darısı sizin başınıza

Hiç yorum yok: