16 Eylül 2015 Çarşamba

Motogezi 37

Bu gezi 09.08.2015 tarihinde gerçekleşmiştir

Geçtiğimiz pazar günü canım öyle bir sucuklu yumurta çekti ki anlatamam ,nerde yesem derken düştüm yola
önce sucuğun yapıldığı yer olan Kızılcıkdere köyüne,oradanda sırasıyla Kırklareli,Kofçaz ,Kula

Git gel 255 km

Bir sucuklu yumurta için katlandığımız eziyete bak arkadaş


Maps





Küçük ama güzel,en tasnif ettiğim ev modeli






Kırklareli'de bir ev




Fotodaki motoru bulana









Burası Kofçaz'da bulunan Sivri dikme tepe,Trt'nin vericileri,baz istasyonları ve yangın gözetleme kulesi bu tepede bulunuyor









Buda nöbetteki arkadaş,asayiş ondan sorulur
Sağolsun beni kuleye davet etti,manzara eşliğinde birer çay







Devam






Memleketimin heryeri güzel






Biraz mola





Böyle bir mekanda zeytin ekmek olsa padişah sofrasını istemem
,
-bunu bir düşünmek lazım aslında







Suyu görünce dayanamıyorum ,su kurbağası gibiyim arkadaş
Soğuuuk












Geçtiğim yollar,piknik yaptığım ortam geçen saatler boyunca hiçkimseye rastlamadım
Sadece ben deredeki balıkları saymazsak





Dere kenarında'ki ağacın yemişleri dikkatimi çekti birde baktımki fındık
Gariplik daha önce fındık ağacı görmeyen ben tabiiki ve trakyada







Dereköye uğradıktan sonra evin yolunu tuttum
Armağan,Çukurpınar,Üsküp,Kızılcıkdere (bir kangal daha aldım) den sonra akşam sekiz gibi eve dönebildim
Darısı sizin başınıza

Hiç yorum yok: