Havalar tam soğumadan şöyle bir turlayayım dedim,bir aydır motor yüzü ve çevreyi görmediğimden iklimin bayağı değiştiğinin yeni farkına vardım

Renkler gitmiş ama yerine yeni renkler gelmekte,buğday tarlaları hafiften yeşermeye başlamış,
200km ye yakın yol yaptım,bağzı yerlerde 0 dereceyi görmeme rağmen üşüme sorunu yaşamadım,gezi gayet keyifliydi diyebilirim
Günlerin kısa oluşunu saymazsak




Birazdan bu tepeye çıkmış olucam






Tepede havalar epey değişti




























Telefonu koysam üzerine şarj olurmu ?
Yoksa ufo'mu getirseydim yanımda







Çizmeler decathlon,tavsiye olunur






Buzlu çay olurda buzlu mangal olmazmı



Birazda ormanda takılayım,acayip bir sis var,ağaç dalları buz tutmuş









Sevgi neydi, sevgi iyilikti, dostluktu… Sevgi emekti.













Ben bond james bond




Zeytin yağını ısırarak yememe ramak kala



Yumurtaları kim unuttu



Mutfağım gayet doğal
















Adamlar ormana tuvalet yapmış,medeniyet görün der gibi



Orman içerisinde bir eskilik




Böyle her harabeye yaklaşmamın nedeni ve bir domuz görürüm umudu



Sadece bir defa yön karmaşası yaşadım ama yinede yolumu bulabildim