19 Ocak 2015 Pazartesi

Motogezi 27

Geçtiğimiz pazar sabah saat 8.00,hava sıfır derece ve yoğun şekilde sisli
Olumsuzluk adına herşey tamam
Bu şartlara aldırmadan belki düzelir umudu ile koyuldum yola

İstikamet Çilingoz dere
Maps

Gidiş dönüş 280km yi buldu,hemde bu havada

Sisli hava ve kask birbirine çok zıt kelimeler
Yağmur gibi vizörden kaymıyor,yapışıyor hız arttıkça damlalarda artıyor
Yok çare,elde bez 50km yolu tam bir saatte alıyorum

















Ulaş'a vardığımda hava ancak açılıyor





















Çilingoz yolu,yaşasın araçlar giremez
Kimseler yoktur şimdi



















Bu geziye bir gün evvel patlayan lastiğe ve yamalı şambrelime rağmen çıktım
20 bin km'dir ilk lastik sorunum oluyor
















Çilingozdere barajı









Fotoyu hiç kurcalamadım,bu açıdan ne güzel çıkmış



Göl manzaralı suzuklu yumurtamız<




Bir daldımki motora kadar



Şimdi buradan yani Çilingozdan Kastroya kadar bu toprak yolu kullanıcam
Seneleeeeeer önce bu yolu arabayla gitmiştim bakalım şimdi nasılmış


Ha ben yemeğimi yerken bu yöne doğru bir bmw enduro gittiğini görmüştüm bakalım yetişebilecekmiyim













Bmw nin izlerine yer yer rastlıyordum,ondada dişli lastik mevcut anladığım kadarı ile
Fakat daha ilerledikçe lastik izleri çiftleşti,ve daha sonrada izler yok oldu
Sanırım ben yola koyulmadan önce oda geri dönmüş
yuuuuuuuuuu....yuuuuuuu







Yol bitti Kastroda göl kıyısındayım
















Şu karşıdaki kayaya yüzerek gittiğim çok olmuştur
Birgün jandarma beni yakalayana dek
Yassak kardeşim !







Dönme zamanı artık,saat 16:00



Biraz batmışız,yok birşey yok birşey



Dönüş yolu yine ızdırap,150 km ye yakın yol ve tam 3 saat
Sis'in gece ile buluşması dahada kötü,ama iyi tecrübe oldu






Hiç yorum yok: