Eski bir un değirmeni










Balabancık kasabası yakınları










Rakım yükseldi,gerçi trakyanın en yüksek rakımı bin metreyi bulmaz
O yüzden rakım buzsuz olsun
Ne espiri ne espiri










En uzak nokta Şarköy







Belli belirsiz bir gökkuşağımız var



Eski dedimmi aklınıza ben gelmeliyim
İncelemeden edemem










Bu makineyi çok sevdim,şirin şirin efektleri var




Maps'tan aşağı doğru inen bir yol buldum,birdaha ayni yolu tepmemek için girmiş bulundum












Biraz yağmur çilemekte ve görünen oki uzun süredir bu yoldan geçen olmamış







Evet Set yapılmış geçtiğim alan sular altında kalıcakmış
Anlıycağınız baraj sahası




Böyle pis bir çamur olamaz,yapışkan
Ama motorum gayet güzel idare etti,özellikle teker ile çamurluk arasındaki mesafe endurolara ilham kaynağı olacak seviyede




Üzerimdeki ağırlıklardan kurtulduktan sonra motoru ancak çıkarabildim
Acaba denizede soksam gidermi




Sahayı bulmacaya çevirmişim










Hava yağışlı olunca makineyi çıkartmak istemiyor insan,o yüzden fotolar biraz az oldu gibi
Video telafisi olsun