Millet olarak ne kadar yaratıcıyız Bu boya rulosunu buraya koyan kişi acaba ne düşünceler içerisindeydi









Köpeklerde şunun farkına vardım,kışın daha agresifler
Nedeni herhalde yiyecek sıkıntısından










Çok seviyorum böyle yapıları fakat ahşap zamana yenik düşmekte















Biraz sis bastırdı,bende arar olmuştum kendisini




Yerler jilet,lastik firmaları bu konuda çaresiz,bende






Kurtlanmaya başladım şuradan bir gireyim






Buzda yol almak zor,kar buz'a nazaran birazdaha iyi






Çok isterdim ama gitmiyi









Kar suyundan bir kahve yapayım kendime



Sucuklu yumurta yok maalesef bu sefer






Bu kaplumbağacığı Geliboludan almıştım
Ah memleketim memleketim diye söyleniyordur şimdi






Birazdaha oyalanırsam,balaklavayı boyun koruma olarakta kullanabilirim




Fotoğraftaki gariplik nerede



Sadece yama ile yolculuk olmayacağının kanıtı
Herzaman yanınızda yedek şambrel bulundurun
Neyseki eşşeği ...













Ne hayatlar ne umutlar geçmiştir bu çatı altından










Yan tarafında bulunan ağıl









İlk başta kedi zannetsemde

Kusura bakma hacı ,herşey çok ani gelişti
Ön lastik kurtarsada arka teker maalesef