Bu gezi hep aklımdaydı,bir yada iki gün çadırda konaklamak
Ama havaların değişmesi korkutuyordu beni,tedbiri sıkı tutup gerekli hazırlığı yaptıktan sonra koyuldum yola
Tamamı 300 km orman,deniz,toprak yol ve tek

Sabah biraz sallandım saat 11 gibi çıktım yola
malum yan çanta bağla ,nevale hazırla filan,anca


Maalesef googleden koordinatları veremiyorum,çünkü öyle bir yol yok (kırmızı ile çizili)
Kendim şöyle birşey yaptım,4252 ci ağacı geçtikten sonraa

Bu geziyi geçtiğimiz Pazar ve pazartesi günleri gerçekleştirdim





Yerdeki Ahmet yazısı saldırıya uğrayan birinin son nefesinde yazmış olduğu katilinin ismidir
Buradan her geçişimde o olayı hatırlarım
Şaka,Nerden bileyim ben kim yazmış,yazıyıda şimdi gördüm zaten








Bizim buralartda Çeltik çok,işte bu makine ile pirinçler biçildiği gibi kurutmaya alınıyor




Lüleburgaza arkadan dolaştım,böylece ulaşacağım noktaya kadar 15km karım var
İstasyon







Motora montajlı olan mp3 çalarım bozuldu,tamiratıda mümkün olmadı
Yenisi gelene kadar Türkiş ,Montaj için bir lastik yeterli



Sakızköy
















Tırmanıyorum,ormana doğru,hayat burada değişiyor






İstikamet Kızılağaç







Ya şu otomatik çekim neden saniyelerle sınırlı,nasıl bir tasarımdır bu
Dakikalara parçala şunuda millet teknoloji görsün,nefes nefese kalıyor insan böyle
















Gece burada kalmayı planlıyorum fakat buradan girersem sahile hemen ulaşılıyor
Yolu biraz uzatmak lazım










Nasıl bir isimdir bu,Police de bari,peki ya Polizei
Poliçeymiş; imzağlarsam namerdim










Yol okadar uzuyorki,acaba çaprazmı gidiyorum diyorum,hala deniz yok piyasada
Malum gps yok zaten mp3 çalarda bozulmuştu,bende sorun yok inançlı biriyimdir ben

Acıcık ucundan göründü





O kadar ıssız bir yerki,Bana insanlığı hatırlatan sadece bu köprüye rastladım



Oda bir kaç seneye kalmaz gider zaten buradan



Ve









Tuborg kutusundan yapmış olduğum termosum
Çok susamışım ,bir yan koyda konaklıycam zaten,bu kadar suyun zararı olacağını düşünmüyorum.

__Madem suysa nedenmi bu kadar üzerinde durdum!
Yanlış anlaşılmamak namına açıklamayı uygun gördüm










Sahibinden com a iyi gider bu







Biraz moladan sonra yola devam






Şaşırdınız değilmi,su ne kadar berrak

Bir arkadaş karavanın camına kullanmış




Panayır iskelesi burası
İlk izlenimlerim Burada iskele yok birkaç aile dışında sakin ,kimsesiz gibi
Sezonunda giriş ve kamp yapmak ücretli,bu arazi aslında bir şahsa aitmiş birine kiralamış













Ufak bir göl



İşte kamp alanım,arkadaki yapıların hepsi boş karavanlar bile
Herhalde burada bırakıyorlar







Bu bulutları hiç gözüm tutmamıştı zaten




Gece bayağı yağmur yağdı,ayakkabılarıda dışarıda unutmuşumki sormayın gitsin
İyi bir çadır lazım bana,pratik kurulum,su geçirmez yaz kış kullanılan türden,ve uygun fiyat
Bu abimin çadırı gece su aldı biraz dikiş yerlerinden,benimki 4 kişilik biraz büyük,motorla taşımayı gözüm almadı








Ama sabah uyandığımda çok güzel bir gün beni bekliyordu
Heryer ıslanmış ama çamur yok,tertemiz bir hava













İş ayakkabısı,üzerine bakarak,sahibinin bu ayakkabı ile hangi renk boyalar yaptığını anlayabilirsiniz,hala üzerindeler
Pekiya sahibi,kimbilir nerelerdedir şimdi







Ya bunlar kışınmı olucak anlamadım gitti,yaz ortalarında olgunlaşmış olmaları lazımdı




Çantalar çok işimi gördü
Gerçekten kim tasarlayıp yaptıysa ellerine sağlık,süper işçilik
Burada







Yola devam













Orman içerisinde bir ağıl










Çaydanlık ,yemek ateşin üzerinde
Bakıcı arkadaş ile biraz sohbet ettikten sonra yola devam







Kışın buralardan geçilebileceğini sanmıyorum,birçok dere yatağından geçtim,kışın bunlar dolacak










Deniz tekrar göründü










Şu şişeyi fotoğraf alanını temizlemek için fırlattım,yaklaşık 10 metre,Dik durdu
Neyin alametidir bu !













İnşallah buda bir koyun olayına dönüşmez



Koyun bir yere kadarda Kelime-i şehadet mi getirsem ne yapsam












Bulanıkdere








Ufak bir yol buldum ve daldım içeri
Nereye gittiğine dail emin olun hiçbir fikrim yok,







Biraz flu var ama olsun
















Arkadaşlar gelmeyin yolun sonu b....k biryere çıktı

Dön geri...




Herhalde temiz su tesisatı,derenin üzerinden geçirmişler Neden!













İşte zararlı böcekler ormandaki ağaçlara bu şekilde zarar veriyor,Kabuk altına girip ağacı besleyen yolları tıkıyorlar
ve sonuç










Bir gecelik konaklama yeterli,daha kalırdımda bu çadır ile bu iş olmayacak
Eve dönüyorum yavaş yavaş,Nereden gitsem nereden gitsem...
Şu anda Sivriler deyim,Vizeden geldim,Demirköyden çıkayım barim








Bir ara karşıki tepelerdeydim,daha önceki bir gezimde
İşte burada
















Hiçbir olumsuzluk ile karşılaşmadan eve kadar geldim çok şükür
Birdahaki geziye kadar dinlenme vakti