Bu hafta sonu şu türkülerde sırf adı geçiyor diye bir Evreşeye doğru uzanayım dedim,
Tabii ondan sonra gezi aldı başını gitti,
Edirneden Gelibolu tarafına giderken sağda 3 adacık bulunmakta,sınırları zorlayarak adaya en yakın mesafeye çıkabildim şükür,
Denizde giden motorsiklet yapıldığında o adaya bayrağı dikmezsem
Toplamda 260 km,geneli stabilize,orman ve tek başıma

Kırmızı ile çizgili yolları ben keşfettim patika desem daha iyi olur
















Koru dağına yeni rüzgar enerjileri takılmakta,hazırlanan yerlere bakılırsa bayağı bir çoklar






İşte türküde bahsi geçen Evreşe yolları

Bir Fırın Yaptırdım Doldurdum Ekmekleri
Gel Beraber Yiyelim Yaptırdım Börekleri

Evreşe Yolları Dar
Bana Bakma Benim Yarim Var

















Ev ve bahçe duvarlarının geneli doğal taştan






Koru dağından inişte solda bulunan Aytemiz,herhalde yunan turistleri çekmek amaçlı



Hedef adasına bu açıdan bakmak




Kavakköye kadar ulaşan denizin bir koluna ulaşmaya çalışıyorum,



Yine köprü ,yine köprü













Bir saat sonra karşıda olucam










İnsanın ömrüne ömür katar




Bu yaratığa yolda rastladımdurum bu görüntü iğrenç ,hemde benzin istasyonunun marketinde,
ismi cangaymış
75 kuruşa bademli çikolata




Hedef adası başka açı



Ve yanındaki diğer ufak ada,oraya gidip ufak bir çadır ile kamp kurmak lazım,kimsecikler yok
Ben ve Yusuf Yusuf













Yürüyün telli oğulları
Okadar çok site yapılmışki,yol yok site var,kayalardan stabilize yol oluşturulmuş,
bizim tarlanın yolu e5 kalır bunun yanında







Bu ağaçlara zararlı böcekler ile mücadele amaçlı bir tuzak,içerisine konulan bir koku sayesinde zararlı böcekler içerisine çekiliyor
Geri çıkışlarıda mümkün olmuyor, Aşk tuzağımıydı neydi adı,
Peki ben bunun yanında ne arıyorum




Buda bir başka versiyonu






Buradan öteye deniz kıyısından malesef yol yok,sıçraya sıçraya tarla yollarından kendime bir yol arıyorum



20 metre vardır herhalde









Ve sonunda gökçetepe köyüne ulaşıyorum






Tam benlik,çok beğendim bu modeli,yükle çık gezmeye birde toyota olunca
Neden ülkemizde bulunmaz böyle modeller,stw ye ilgi neden bu kadar düşük







Issız bir koy,illa deniz kenarına kadar inicem






















Bu keyften ötesini tanımıyorum









1-2 saat manzaranın keyfini çıkardıktan sonra yola devam




Burada bir balık çiftliği vardı bir kaç sene evvel
Geriye bıraktığı pisliği Söv söv bitiremezsiniz,
siz gözle görünen ve nedeni belli olan çevre katledicilerine bile birşey yapamıyorsanız
Diğerlerine hiçbirşey yapamazsınız

















Standart yolu ani bir kararla benden hiç beklenmeyecek bir şekilde değiştiriyorum ,
Vuruyorum kendimi ormanın derinliklerine,depo dolu,gps serviste,
Kaybolmak için bundan güzel bir gün olamaz







Sağ,sol


















Bundan 3-4 sene evvel araba ile bu orman yolundan geçmiştim,Mecidiye barajından çıkıp denize inmek için yer aramıştım,
Şimdi o baraja inmek için yolu arıyorum,aslında ağaçlardan birine işaret koymuştum ama










Ve mecidiye barajı...












Bir gezi daha bitti.
Ve geri dönüş...