Pazar günü erkenden kalktım,kahvaltımı bile etmeden hazırlığımı yapıp yola koyuldum
Malum artık günler kısalmaya başladı,yetmiyor

Bir Enez gezim vardı ,vakit yetmezliğinden tamamlayamamıştım,onun devamı gibi birşey oldu bu gezi ,burada
Toplamda 290 km geneli stabilize,denize paralel,geneli orman ve tek başıma


Kırmızı ile çizilmiş güzelgah malesef googlede yok,ama ben geçince oldu




Malkara tepeden Keşan tarafı
Hedef: en son görünen tepenin dahada ötesi














Karşısı Yayla limanı





En karlı iş,buğday,ayçiçeği ekeceğine beton ek,ye ye bitiremezsin















Yayla liman



















Ver gazı,ver coşkuyu




Bu yollar için geldim taaa buralara






Asıl yolculuk şimdi başladı,bilinmeze!









Teker izine dikkat,bir ben,bir ben ve yine ben









Sizi görmemiştim,kusura bakmayın















Toprak ufalanmış kum halini almış,ön teker artık kaymaktan dönmez oldu



Ve çok geçmeden tekerleği kuma kaptırıyorum Şükür ki kayda değer birşey yok



















Şu fotodaki yere gitmek için çok uğraş verdim ama başaramadım,belliki denizden gelinip kurulmuş bu mekan







Oraya ulaşmaya çalışırken









Karşıda görünen Yunan adası



Manzara güzel dinlenmek için buradan güzel yer olamaz







Karşısıda gelibolu ve Eceabatın arka kısımları,yaz çabuk bitti oralara gitmek kısmet olmayacak gibi



Bu nasıl bir bitkidir,meyvedir.Yapış yapış,dışı sırf reçine kaplı,tattım açı
A,B,C,D,E hiçbir vitamin hissedemedim










Yola devam






Ve Vakıflara ulaşıyorum









Tuzla gölü



Karşıda evleri görünce sahilden yol olduğunu sandım,ama malesef ancak yaklaştığımda yol olmadığının farkına vardım.
Ama dönmek için artık çok geç,çok yerde motoru itmek zorunda kalıyorum...



[B]



Şükür kurtuldum







O kadar güzel bir yolki,asfalt b...
Şu amerikadaki hız denemeleri yapılan çöl gibi,bas bas dümdüz




Tekrar ormana giriyorum,seviyorum böyle yerleri










Kum çok yorucu,
Karayolunda yüzlerce km gitmek kolay,asıl yetenek asıl dayanıklılık işte bu yollarda gizli




Gitme vakti şimdi.
Amaçsızca,umarsızca...

'Hoşça kal dün'lere,
Merhaba 'mevsimsiz' yarınlara...