Bu hafta motorum ile tek başıma Keşa'nın Enez ilçesini gezdim,
Daha öncede birçok kez gitmiş olmama rağmen motorun avantajlarını kullanarak birçok yerini gezdim.

Doğası ile denizi ile gerçekten çok güzel yer,gitmeyenlere öneririm
Gidiş dönüş toplamda 310 km
(Hayrabolu'dan)






Enez Kalesi ve kalıntıları









Karşı taraf Yunanistan




Anlaşılacağı üzere karavanlara ilgi büyük
Bu garibimde herhalde emkliye ayrılmış




Enezin kıyısından meriç nehri geçmekte ondan sonra yunan,yani sınırı oluşturan nehir
Nehirin denize dökülen kısmını görmek için kale arkasına indiğimde nöbetçi er izin kağıdımın olmadan giriş yapamayacağımı belirtti
Bende geri döndüm mecburen ama karşıda bulunan eskilik evide görmeden edemeyecektim (karşıda derken gölün diğer yanı )
Birazdan oradayım




Çöp bidonlarını yerinden oynatamadım,çok doluydular






Soldan soldan başka yollardan nehre uğraşmaya cabaladım ama çaresiz
Burası Dalyan gölü






Bu gölde balık çok gibi geldi bana ,suyun her yanına yaklaştığımda bulut sürüsü gibi dağıldılar,cinsleri nedir anlayamadım
Mavi deniz anası ilede ilk defa karşılaşıyorum Hemde gölde







Sonunda zafer benim Evim evim güzel evim






Arkadaşlara dedim bu kadar yakına yapmayalım,rutubet filan, dinlemediler beni












Bilinçli balıkçılarımız!







Şu anda tam olarak neredeyim bende bilmiyorum,sudaki kokunun nedenini ise hiç,ama her gölcük içerisinde balıkların varlığı belli oluyor



Oradan çıkıp Enezi bitiriyorum,deniz kıyısına parfalel olarak Erikliye kadar orman yollarından gitmek hedefim















Bu koltuk sevdası fena sardı beni Nereye gitsem yanımda







Bu köşe kapılmış






Yollar genelde bu durumda,toprak ufalanmış kum halini almış,Malum motorun ön tekeri çok ince,düşme tehlikelerine alışır oldum.

Aslında benim şöyle büyük bir motora ihtiyacım var,şöyle kenarda kullanılmayan bir Africa tiwininiz yada bir Transalpiniz varsa bana verebilirseniz çok memnun olurum,kendim için istiyorsam namerdim
Tehçizatım tamam,birtek motora ihtiyacım var,öğrenciyim
(ufalda cebime gir )













Amman İstanbul sosyetesi görmesin buraları



Kanatsız motormu olurmuş








Yolu gören varmı



Bu güzellikler ne için var!!!



Kuş sesleri









Sultaniçe






Sigara varlığa zararlıdır






Kısa bir mola



Bu boş mekanda bu beton ne için dökülmüş ,







Gezimi malesef istediğim yerde bitiremedim,hava biraz geç oldu ve benim gitmem gereken daha 110 km var