4 Ekim 2013 Cuma

Motogezi 6 (30 köy,kasaba,şehir)

Pazar günü yapmış olduğum gezide herhalde dayanma gücümün sınırlarını zorladım
Bu seleye birşeyler düşünmek lazım,uzun yolu iyi değil

Geçen hafta Enez gezisinde Yunanistan sınırına bayağı yaklaşmıştım,bu haftada bir Bulgar sınırını yoklamak istedim
Ama yine olmadı hala buralardayım

En beğendiğim yerler sınıra yakın yerler heryer orman,zaten haritadanda hep yeşil alanları seçiyorum

Toplamda 30 yerleşim alanından geçmişim 300 km ye yakında yol, ve tek başıma
Ortalama hızım 40-50 bazende 60 km,Motorumun deposu 3.7 litre alıyor ve bir depoda bu hız limitlerinde tam 215 km gittim
Kilometrede herhalde 0.84 kuruşa filan geldi,Bir litre benzin ilede 58 km gitmiş oluyorum
Çok yakıyor çoook ,tüp takmak lazım


Google maps linki burada



Alpullu'da bulunan tren garı










Alpullu Şeker Fabrikası:
22 Aralık 1925 yılında temeli atılmış 26 Kasım 1926 yılında işletmeye açılmıştır.
20 Aralık 1930’da Atatürk fabrikayı ziyaret etmiştir.
Cumhuriyetin ilk fabrikası kabul ediler Kaynak http://www.isteataturk.com
Yapı itibarı ile değişen birşey yok göründüğü gibi







Sabah kahvaltı etmedim şu ağaç gölgesinde biraz karnımı doyurayım



Kırıkköy karşıda



Masa hazır Domates biber kendi bahçemizden
Yoksa bende mangal partisimi yapmalıydım Neyseki az biraz görgümüz var







Lüleburgazda bulunan devasal doğalgaz bacaları buradan dahi görünebiliyor...
Birgün orayada gitmek lazım







Şaraplık üzümler,büyük göründüklerine bakmayın taneleri leblebiden bile küçüktür



Çok bekletmedim umarım









Buralarda besi çiftlikleri çok,hepsi devasal büyüklüklerde



Kırklareli Organize sanayi bölgesi




Dupnisa mağarasına daha önce gitmiştim o yüzden orayı bu sefer es geçicem



Üsküp çok güzel bir yer,trakyalıyız beya












Herhalde hayvanları sulamak için zamanında yapılmış bir kuyu









Su bol buralarda,heryerde artezyen var










Ya bu hayvanları neden böyle salma beslerler,kazaya resmen davetiye,çoban yok sahibi yok,Demirköy daha beter buradan
Hindistanda bile bu kadarını göremezsiniz
















Kısa bir mola ,kimsecikler yok,HEYY diye bağardığınızda cevap beklemeyeceğiniz bir yer












Yola devam








Orman içerisinde bir kulübe farkettim ,hemen oraya



Kapıyı aralarken açıkçası korkmadım değil,Yusuf Yusuf



[IMG] [/IMG]










Bunları neyle yazmışlar merak ettim,Şarjlı matkaplamı



İlerliyorum burası Armutveren köyü,evler çok ilgimi çekti,ve kadınların çalışkanlığı,heryerdeydiler












Uzakta bir köy daha






İşte bu yol tam benlik









1970 yılından beri akan bir çeşme,Allah yapandan razı olsun






Birşeyler gezmiş buralarda




Kim attı onu Oğlum bittin sen




Heryer orman












Buralarda askerler landlarla devriye geziyor,













Sizi siziii






Emin değilim ama burası Armağan barajı olmalı


































Şu samanlığın güzelliğine bir bakın,çıkıp uyumak lazım içerisinde ama nerede o vakit




Kofçaza doğru uzuuun stabilize bir yol





















Ağaçlar seyrekleşmeye başladı






Bilgisayar oyunu gibi hangi şıkkı tuşlasam









Eski bir kalenin içerisine konulmuş moloz yığını









Artık dönüş zamanı





Süre herzamanki gibi yetmedi ,sabah 8 de kalkmıştım oysa eve varmam ise 21.30 u buluyor,
Bu pozdan 85 km sonra evdeyim çok şükür
Darısı sizin başınıza

.

Lahana
Sinanlı
Alpullu
Pancarköy
Kırıkköy
Hamitabat
Çeşmekolu
Kızılcıkdere
Üsküp
Çukurpınar
Armutveren
Şükrüpaşa
Karadere
Geçit ağzı
Kula
Kofçaz
Elmacık
Erikler
Karahamza
Yoğuntaş
Kayalı
Koyunbaba
İnece
Dokuzhüyük
Karahalil
Kuzuçardağı
Karamesutlu
Babaeski
Nadirli
Katranca
Çerkezmüsellim

Hiç yorum yok: